Счетоводният екип на икономическата група ФИЛИПОВ И ПАРТНЬОРИ съчетава в себе си професионалисти в областта на счетоводството със задълбочени познания и богат практически опит, гарантиращи изготвянето на достоверни финансови отчети, отразяващи вярно и честно имущественото и финансово състояние на клиентите, подпомагайки ги в процеса на вземането на правилни и навременни управленски решения.
Едновременно с пълната гама от професионални услуги, свързани с организиране на текущо счетоводно отчитане и съставяне на финансови отчети на предприятия, ние предоставяме на нашите клиенти като добавена стойност опцията за уникална експертиза по отношение на данъчните и правните им импликации, както и данъчно планиране и оптимизиране на бизнеса им.
> текущо счетоводно отчитане на всички стопански операции в предприятието;
> изготвяне на финансови отчети съгласно Закона за счетоводството и приложимите счетоводни стандарти;
> изготвяне и подаване на всички видове документи и данъчни декларации по реда и при условията на процесуалните и материалните данъчни нормативни актове;
> изготвяне и подаване на отчети изисквани от Националния статистически институт.
> изготвяне на документи във връзка с възникване, промяна и прекратяване на трудови и извънтрудови правоотношения;
> изготвяне на месечни ведомости за заплати, изготвяне на банкови документи за плащания на задължения към бюджета, както и подготовка и подаване на всички декларации, свързани с Държавното обществено осигуряване.
> изготвяне на отчети към Българска народна банка за задълженията и вземанията от чуждестранни контрагенти;
> подаване на декларация по чл. 15 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд;
> изработване на счетоводни политики;
> управленско счетоводство;
> изготвяне и отчитане на бюджети;
> подготовка и провеждане на инвентаризации;
> подготовка и провеждане на вътрешни контролни процедури;
> подготовка на плащания чрез Online банкиране на клиента;
> изготвяне на годишни данъчни декларации на физически лица.
Преди да се ангажираме със счетоводното обслужване, детайлно се запознаваме с бизнес процесите на нашите клиенти и определяме обхвата на услугите, които биха желали да получат.
С цел вярното и честно представяне на финансовата информация, предоставените от клиента документи се анализират и обсъждат задълбочено от членовете на екипа. При необходимост се извършва активна комуникация с клиента.
Отчитане на стопанските операции и транзакции съобразно изискванията и потребностите от информация на клиентите в съответствие с разпоредбите на Закона за счетоводството, приложимите счетоводни стандарти и наложени добри практики.
Процесът стартира със съгласуване с клиентите на параметрите и сроковете на годишното счетоводно приключване, преминава през изготвяне на проект на годишен финансов отчет и годишна данъчна декларация, последвани от активна комуникация с клиента и финализиране на процеса по издаването им.
Отговаряйки на новите практики в бизнеса – изнесено управление на човешките ресурси (ЧР), ние имаме пълен набор от услуги по управление на ЧР, ТРЗ и личен състав, като гарантираме максимална степен на конфиденциалност при обработката на възнагражденията.